.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ کیهان به سایت اجاره ای انحرافی

اين روزها پايگاههاي اينترنتي و روزنامه وابسته به جريان انحرافي ضمن فحاشي عليه كيهان نسبت به تأثيرات اين روزنامه به شدت ابراز نگراني مي كنند كه به عنوان نمونه به يكي از دهها مورد آن اشاره مي كنيم؛

سايت «ا...» در واكنش به سرمقاله چند روز پيش مديرمسئول كيهان كه به موضوع دخالت جريان انحرافي در اختلاس 3 هزار ميليارد توماني و خدشه در اعتبار رئيس جمهور و دولت خدمتگزار پرداخته بود، از حسين شريعتمداري به عنوان «خوارج پيشاني پينه بسته» ياد كرد و نوشت: وي اين روزها پرده از چهره افكنده و رگه هاي نفاق را در خود ظاهر كرده است.
سايت مذكور همچنين كيهان را مركز اسناد محرمانه و سري توصيف كرده و افزود: اين روزنامه علاوه بر اتهام زني، تهمت، دروغ و غيبت، در تحريف سخنان بزرگان نيز دستي بر آتش دارد.
رسانه وابسته به جريان نفاق جديد مي افزايد: خواندن كيهان موجب ناراحتي سلامت روان و ايجاد فضاي شك و ترديد خواهد شد و توصيه مي شود ديگران نيز از خواندن اين روزنامه يا بولتن محرمانه و سري اجتناب كنند.
درباره اين قبيل تحركات چند ملاحظه وجود دارد:
1- رسانه هاي وابسته به جريان انحرافي كه از پول هاي بادآورده و نامشروع ارتزاق مي كنند، اولين رسانه هايي نيستند كه از روشنگري هاي كيهان ابراز نگراني مي كنند، پيش از اين و در فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 نيز طيف هاي ديگر نفاق جديد (اصلاح طلبان)، رسانه هاي وابسته به اين طيف ها كه آلودگي هاي اقتصادي و سياسي داشتند خواستار تحريم كيهان شده و عوامل ميداني آن حتي به كيهان سوزي پرداخته بودند. 2- معلوم نيست بالاخره گزارش هاي كيهان، «دروغ و تهمت و اتهام است» يا «اسناد محرمانه و سري»؟! 3- اگر كيهان موجب به هم ريختگي رواني مفسدان و منحرفان و برانگيختن هوشياري و حساسيت عمومي نسبت به مفسدان و منحرفان نشده بود، بايد در سلامت مسير خود شك مي كرد. 4- معلوم نيست منظور از «غيبت» و «تحريف و دروغ و اتهام» چيست؟ بالاخره امضاي سركرده هاي جريان انحرافي، پاي برخي سفارش نامه هاي مربوط به اختلاس 3 هزار ميليارد توماني و نظاير متعدد آن، هست يا نيست؟ اگر هست- كه هست- بايد خود همان حضرات پاسخگوي خيانت ها و قانون شكني هاي خود باشند نه اين كه نوچه هاي اجاره اي و يا بي خبر از اصل ماجرا را به ميدان بفرستند. اما پرسش اين است كه كجاي اين اسناد و نامه ها و مكاتبات علني، سري يا محرمانه است مگر اينكه گفته شود قرار بوده زمينه سازي براي غارت بيت المال محرمانه و سري بماند! شتر سواري كه دولا دولا نمي شود! مگر مي شود 3 هزار ميليارد اختلاس را پنهان كرد. 5- اما درباره «خوارج» و «نفاق»، ملاك هاي كاملاً روشني براي سنجش وجود دارد. كه مي گذاريم و مي گذريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.